Har virksomheden en maskot? Reklamer for firmaet med t-shirts med printHar virksomheden en maskot? Reklamer for firmaet med t-shirts med print

Dette indhold er sponsoreret

Det er ikke alle virksomheder, der har en maskot. Men hvis man har et firma med et særligt brand eller produkt, kan det være en god idé at have en maskot. Maskotten kan bruges til at reklamere for firmaet og skabe genkendelighed. Det kan også være med til at skabe et sjovt og afslappet miljø på arbejdspladsen. Maskotten kan optræde i reklamer, på t-shirts eller andet merchandise.

Sæt det print på t-shirten, som du vil

Der er mange steder, hvor man kan finde t-shirts med tryk, og det behøver ikke at være så dyrt. Der findes flere virksomheder, der udbyder en række t-shirts, som man kan få printet sit logo eller andet print på. Se mere her og lær om de forskellige muligheder for merchandise til virksomheden. Der tilbydes ofte print i en eller flere farver, så man skal huske at have for øje, hvor mange farver, der skal bruges, da prisen stiger per farve.

Hvorfor er det en god idé at have t-shirts med print til sin virksomhed?

Det er en god idé at have t-shirts med print, da man på den måde kan få trykt logoet eller navnet på virksomheden på t-shirten, og dermed bliver man mere genkendelig. På den måde vil folk nemmere kunne huske netop din virksomhed, og de vil dermed også være mere tilbøjelige til at kontakte dig efterfølgende. Det er også en god idé at have t-shirts med print til sin virksomhed, da dette kan være med til at skabe et bedre arbejdsmiljø internt i virksomheden. Hvis alle ansatte har ens t-shirts på med logoet eller navnet på virksomheden trykt på, så vil alle ansatte føle sig som en del af noget større – nemlig din virksomhed – og dermed vil de typisk yde en bedre indsats i deres arbejde.

Hvilken type t-shirt skal man vælge til sin virksomhed?

For det første skal man overveje, hvilken type t-shirt der passer bedst til ens virksomhed. Hvis man har en casual virksomhed, kan man overveje at vælge en t-shirt med et logo trykt på fronten eller bagsiden. Hvis man har en mere formel virksomhed, kan det være en god idé at vælge en polo shirt eller lignende. Derudover skal du overveje farven på t-shirten. Her er det vigtigt at have ens logo og/eller farver i mente. Den rigtige farvekombination får folk til at forbinde denne med netop din virksomhed – og ikke mindst dit brand.

Det er ikke alle virksomheder, der har en maskot, men det kan være en god idé at have en – især hvis man reklamerer for firmaet på T-shirts. Så folk vil lægge mærke til reklamen og huske den.